Contributie

Tijdens de Algemene Leden Vergadering (ALV) bepalen we ieder jaar de contributie. De contributie geldt voor een heel verenigingsjaar (van 1 juli tot en met 30 juni). Voor het seizoen 2023-2024 is dit de contributie:

Veldhockey Contributie
Toeslag training anderhalf uur € 31
Inschrijfgeld éénmalig € 15
Goed om te weten
  • Bij instroom, na deelname aan de starterstraining, wordt de contributie verlaagd met € 43,00.
  • Kun je vanwege gezondheidsredenen, studie of werk langer dan een half seizoen niet spelen? Dan kun je dit aangeven bij de penningmeester via penningmeester@hockeyclubvlijmen.nl. Je krijgt dan de helft van de jaarlijkse contributie terugbetaald.
  • Mensen uit de gemeente Heusden die het niet zo breed hebben, kunnen via de Heusdenpas korting krijgen op de contributie. Meer informatie hierover vind je op de website van de gemeente Heusden