Clubhuis

Ons clubhuis is het bruisende hart van VMHC. Voor of na de wedstrijd kun je bij onze gezellige bar terecht voor een drankje of hapje. Bij mooi weer kun je op ons heerlijke terras genieten van de zon en de levendige sfeer op het VMHC terrein. Via het clubhuis lopen ook verschillende acties waarmee we ons inzetten voor VMHC en de wereld om ons heen. We verwelkomen je graag!

Evenementen

We organiseren in het clubhuis regelmatig vergaderingen, bijeenkomsten en feesten voor VMHC leden. Je kunt er met je team ook terecht voor eigen activiteiten. Uiteraard in goed overleg met de organisatie en op basis van beschikbaarheid. Neem contact op via info@vmhc.nl als je hier meer over wilt weten.

Lief en leed

Bij VMHC vinden we het belangrijk om bewust om te gaan met de hoogtepunten en uitdagingen in het leven van onze spelers, leden, vrijwilligers en sponsors. Of het nu gaat om een felicitatiekaart bij een geboorte, een bloemetje bij een huwelijk of een bemoedigend gebaar bij tegenslag, onze commissie Lief & Leed staat paraat. We moedigen iedereen aan mee te denken en ons op de hoogte te stellen van een gebeurtenis via het volgende mailadres: liefenleed@vmhc.nl

Gevonden voorwerpen

Ben je iets verloren tijdens het trainen of een wedstrijd? Neem dan een kijkje in onze gevonden voorwerpenbak bij de entree van het clubhuis. Sieraden en andere kleine voorwerpen bewaren we achter de bar. Hockeykleding die niet wordt opgehaald, bewaren we en verkopen we voor 10 euro per item. De opbrengst zetten we in voor faciliteiten op de club. Voor meer informatie kun je bij de bar terecht.

Kledingdonatie

We zorgen ook voor een goede bestemming voor overige kleding die niet wordt opgehaald uit de bak gevonden voorwerpen. Tijdens de winter- en zomerstop doneren we deze spullen samen met de inhoud van de kledingcontainer bij de poort aan goede doelen via Stichting de Schroef. Hiermee steunen we niet alleen de gemeenschap, maar ook onze eigen club. VMHC ontvangt namelijk 50% van de opbrengsten uit de donaties. Heb je dus overgebleven kleding waar je vanaf wilt, breng het dan naar de kledingcontainer bij de poort en support zo je club.

Jouw oude stick voor nieuwe kansen

Via ons clubhuis loopt een speciale actie voor Tanzania. Heb je een oude hockeystick die niet meer het hockeyveld op kan, geef hem dan een tweede leven. Bij VMHC verzamelen we oude sticks voor kinderen in Tanzania. Dit doen we in samenwerking met de stichting Twendehockey.com. Deze organisatie bereikt meer dan 2000 kinderen in achterbuurten van grote steden, waar ze met hockey kennismaken. Zij krijgen zo de kans om te sporten en ervaren saamhorigheidsgevoel. Dit helpt ook om criminaliteit te verminderen. Is jouw mooie oude (houten) stick niet geschikt voor Tanzania? Dan kun je hem ook inleveren bij de bar voor een speciaal plekje op het plafond in ons clubhuis.

Statiegeldactie voor een watertap

Bij VMHC geloven we in kleine gebaren die een groot verschil kunnen maken. Daarom nodigen we jou uit om deel te nemen aan onze statiegeldactie. Het inleveren van lege flessen en blikjes betekent niet alleen het recyclen van materialen, maar brengt ons ook dichterbij ons doel: een Bidontap. Dit is een praktische tap waarmee je eenvoudig je bidon kunt vullen. Waarom deze tap zo belangrijk voor ons is? Op dit moment vullen we onze bidons op minder handige plekken zoals toiletten, douches of buitenkranen. Dat kan beter en makkelijker voor iedereen. En vergeet niet, we nemen ook gebruikte frituurvetten aan. Een extra mogelijkheid om bij te dragen aan dit initiatief. Doe mee, lever in, en draag zo bij aan onze watertap!