Tenue

Als speler van VMHC draag je tijdens de wedstrijden het officiële clubtenue. Dit kun je via onze ledenshop bestellen bij Knuvers Sport in de Helftheuvelpassage in den Bosch

Kleding tijdens wedstrijden en trainingen

Tijdens wedstrijden draag je het wedstrijdtenue. Bij trainingen is de keuze vrij. Belangrijk is wel dat je sportkleding draagt waarin je makkelijk beweegt. Gebruik daarnaast een warme trui/jas en trainingsbroek die je voor en na de wedstrijd of training eenvoudig kan aantrekken. Doe lange haren in een staart of gebruik een haarband. Sieraden, zoals ringen, oorbellen en horloges zijn niet toegestaan.

Hockey uitrusting
  • Scheen- en gebitsbeschermers: bij trainingen en wedstrijden is het verplicht om scheenbeschermers en gebitbeschermers (bitjes) te gebruiken. Beide beschermers zijn in sportwinkels in verschillende maten verkrijgbaar.
  • Schoenen: tijdens de trainingen en wedstrijden is het dragen van kunstgras-/waterveldschoenen verplicht.
  • Stick: bij het aanschaffen van een stick zijn je gewicht en lengte belangrijk. Het formaat van de hockeysticks worden aangegeven in Engelse maten, inches. Ga voor professioneel advies over de juiste maat hockeystick naar een sportwinkel.
Wedstrijdtenue

Het wedstrijdtenue bestaat uit de volgende onderdelen:

• Shirt in de kleur kobaltblauw met de club- en sponsoremblemen.
  • Rok/broek in de kleur donkerblauw met sponsoremblemen.
  • Sokken in de kleur lichtblauw met clubembleem.

Je kunt je wedstrijdshirt een persoonlijke touch geven door deze te laten bedrukken met je eigen naam.