Lidmaatschap

Of je nu een doorgewinterde speler bent, een enthousiaste beginner, of ergens daartussenin, wij hebben het lidmaatschap dat past bij wat jij zoekt. We verwelkomen we je graag bij onze bruisende club waar sportief plezier en gezelligheid hand in hand gaan.

Soort lidmaatschap Toelichting
Kabouterhockey Voor kinderen van 4 en 5 jaar. Er is 1x in de week een training. Deze kinderen spelen geen competitiewedstrijden.
Junioren/senioren/veteranen Deze teams trainen 1 tot 2x per week en spelen competitiewedstrijden
Starterstraining Dit is een trainingsprogramma voor kinderen van 5-10 jaar. Hierbij leer je in 6 trainingen de basistechnieken van hockey. Wil je na deze cursus door met hockey? Dan stap je over naar een passend juniorenteam.
Trainingsleden Als trainingslid speel je geen competitiewedstrijden, je traint alleen. Maximaal 3x per seizoen kun je een competitiewedstrijd meespelen in één van de teams, bijvoorbeeld als invaller.
Trimleden Dit zijn de leden die het leuk vinden om regelmatig en ongedwongen een balletje te slaan. Zij spelen op een vast uur een onderling wedstrijdje of doen een training. Het spelformat is afhankelijk van de opkomst. Maximaal 3x per seizoen kun je een competitiewedstrijd meespelen in één van de teams, bijvoorbeeld als invaller.
Zaalhockey Tijdens de winterperiode trainen teams in de zaal en spelen zij hier competitie. Voor zaalhockey geldt een toeslag bovenop het lidmaatschap voor het veld.

Meer over de contributie

Direct inschrijven
Opzeggen lidmaatschap

Opzeggen, dat vinden we natuurlijk jammer. Maar je regelt het zo:

• Je lidmaatschap geldt altijd voor een heel verenigingsjaar van 1 juli t/m 30 juni.
  • Stuur vóór 15 mei je opzegging naar de ledenadministratie via ledenadministratie@vmhc.nl.
  • Je opzegging is alleen geldig als je hiervan een bevestiging hebt ontvangen van de ledenadministratie.

Goed om te weten
  • Zeg je na 15 mei op, maar voor 30 juni? Dan betaal je 50 euro administratiekosten. Dit heeft te maken met verplichtingen die we dan al zijn aangegaan zoals je aanmelding bij de KNHB.
  • Bij opzeggen na 30 juni, geldt dat je een contributieverplichting hebt voor het volgende verenigingsjaar, ook als je dan niet meer bij VMHC speelt.