Senioren

Bij VMHC kun je terecht voor een leven lang hockey. Voor onze leden van 18 jaar en ouder zijn er allerlei mogelijkheden om sportief en gezellig bezig te zijn met hockey. Er zijn verschillende teams die meer of minder intensief trainen en die wel of geen competitie spelen. Je kiest dus zelf hoe je sportieve prestaties met plezier en flexibiliteit combineert. Of je nu wilt blijven groeien als speler, gewoon wilt genieten van het spel of van de gezelligheid, bij VMHC Senioren is er altijd wel een team dat bij je past. Ook als nieuwkomer, zonder hockeyervaring, verwelkomen we je graag.

Trainingen

Onze trainingen zijn afgestemd op de behoeften van senioren spelers. Of je nu je techniek wilt verbeteren, je conditie wilt opbouwen of gaat voor het samenspel op het veld, bij VMHC vinden we de juiste balans. Onder begeleiding van onze coaches werk je aan zowel individuele vaardigheden als teamdynamiek.

Indeling seniorenteams

-       Selectieteam Dames 1 en Heren 1: intensieve training en competitie op zondag

-       Competitieteams: 1 tot 2 keer per week training en competitie op zondag

-       Veteranen: 35+: competitie op zondag en veel gezelligheid

-       Trainingsleden: je traint 1 tot 2 x per week zonder de druk van competitiewedstrijden.

-       Trimleden: iedere donderdagavond van 20.30 - 21.30 uur alle niveaus training en onderlinge wedstrijdjes afhankelijk van de opkomst.

Flexibiliteit en gezelligheid

Zoek je de competitieve uitdaging, wil je jezelf verbeteren tijdens de trainingen, of gewoon ontspannen genieten van het spel? Dan is er altijd wel een plek voor jou bij VMHC. We organiseren daarnaast regelmatig sociale evenementen en activiteiten, variërend van clubfeesten tot teamuitjes. Bij VMHC kun je dus ook terecht voor een flinke dosis gezelligheid en ontspanning buiten het veld.

Kom erbij

Op zondag drinken we gezamenlijk een drankje en genieten we van de hechte sfeer binnen de seniorengroep van VMHC. Kom gerust langs op de trainingen of op zondag om deel uit te maken van deze gezellige groep.

Jouw unieke bijdrage

Als seniorenlid heb je een schat aan ervaring en expertise die waardevol kan zijn voor de ontwikkeling van de club. We moedigen we je van harte aan om je unieke bijdrage als vrijwilliger te leveren aan onze club. Of je nu betrokken wilt zijn bij het organiseren van evenementen, coaching, of andere initiatieven, er zijn tal van mogelijkheden om mee te bouwen aan onze bruisende club. Ontdek meer bij Vrijwilligers

Coördinator Senioren

Bas Gunnink